SERVISNÝ BALÍK:PLUS & SERVISNÝ BALÍK:2 plus 1

 

                                  

SERVISNÉ BALÍKY PRE VÄČŠÍ UŽÍVATEĽSKÝ KOMFORT

Firma HAKL s.r.o. vzhľadom na vysokú kvalitu výrobkov a za účelom skvalitnenia služieb zákazníkom pripravila servisné akcie na vybrané výrobky. Servisné balíky rozširujú rozsah porúch, ktoré sú zaradené do skupiny bezplatných opráv (napr. poruchy spôsobené vodným kameňom, nesprávnou montážou výrobku…) a tiež predlžujú dobu bezplatného servisného zásahu. Servisné balíky sú automaticky zahrnuté v cene výrobku a opravy zákazník neplatí, akcia je časovo neobmedzená a vzťahuje sa iba na výrobky označené logom SERVISNÝ BALÍK:PLUS alebo SERVISNÝ BALÍK:2plus1 na záručnom liste.

 

SERVISNÝ BALÍK:PLUS 

Vzťahuje na nasledovné výrobky:  PL, PL-T, MK-1, MK-2, MKX-1, MKX-2.

Rozsah servisných prác sa delí na tri základné skupiny:

  1. Predĺžený bezplatný servis na 4 roky
    Bezplatný servis je poskytovaný na poruchy zapríčinené vybranými náhradnými dielmi po dobu štyroch rokov od dátumu predaja. Náhradný diel a práca sa neúčtujú. Vybrané náhradné diely pre model PL, PL-T: plavák, spínacia pružina, membrána, príruba, tesnenia pod prírubu, kontrolka. Vybrané náhradné diely pre model MK a MKX: plavák, spínacia pružina, prepínač výkonu, elektronická doska 3JR, príruba.
  2. Rozšírený záručný servis
    Rozšírený záručný servis sa vzťahuje len na prvú poruchu zapríčinenú mechanickými nečistotami vo vode, vodným kameňom alebo nedostatočným odvzdušnením ohrievača po dobu dvoch rokov od dátumu predaja. Náhradný diel a práca sa neúčtujú
  3. Expresné vykonávanie opráv
    Výrobky zahrnuté do akcie SERVISNÝ BALÍK:PLUS budú opravené v zrýchlenom čase a expresne zaslané zákazníkovi. Obvyklá doba odstránenia poruchy sú tri pracovné dni od doručenia do servisného strediska.

 

SERVISNÝ BALÍK:2plus1 

Vzťahuje sa na nasledovné výrobky: BD6s,BD10s,BD10v,BD30v, BD50v, BD80v, BD100v, BD120v.

Špecifikácia servisného balíka:

  1. Popis servisného balíka
    SERVISNÝ BALÍK:2plus1 predlžuje bezplatný servis na tri roky na opravy zásobníka ohrievača spôsobeného prehrdzavením plášťa. Trojročná doba bezplatného servisu začína plynúť dňom predaja. Bezplatný servis sa nevzťahuje sa na poškodenie nádoby zásobníka spôsobeného nadmerným tlakom vody alebo nedodržaním podmienok inštalácie.
  2. Podmienky uznania reklamácie
    Pre uznanie reklamácie nádoby zásobníka, je nutné mať vykonanú a potvrdenú servisnú prehliadku anódovej tyče a špirály 24 mesiacov odo dňa predaja. Servisný zásah je oprávnené vykonávať iba autorizované servisné stredisko.
    Zoznam autorizovaných servisných stredísk Vám bude poskytnutý na tel. čísle 02 / 4594 4469
  3. Platobné podmienky
    Servisná prehliadka spojená s výmenou anódovej tyče a výjazdom je spoplatnená podľa platného cenníka.

 


 

  • Zákaznícky servis

    +421 910 923 196

    hakl@hakl.sk

    V pracovných dňoch v čase od 7.30 – 15.30 hod.

  • Technická podpora

    +421 2 4594 4469

    info@hakl.sk

    V pracovných dňoch v čase od 7.00 – 15.00hod.

  • Servis a opravy 

    +421 911 717 191

    servis@hakl.sk

    V pracovných dňoch v čase od 7.00 – 15.00hod.

  • Tovar skladom expedujeme do 24 hod.

    pri objednávkach zaslaných do 11.00 hod. v danom dni.